Alweer een week voorbij! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marit Bruggen - WaarBenJij.nu Alweer een week voorbij! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marit Bruggen - WaarBenJij.nu

Alweer een week voorbij!

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Marit

27 Augustus 2009 | Australië, Sydney

Hi mates!

Even een kort berichtje! Alweer wil ik jullie ontzettend bedanken voor de lieve kaartjes, smsjes, krabbels! Het valt iedereen op: ‘Weer een kaartje voor Marit natuurlijk!’. Ja ik voel me erg geliefd door jullie! Het gaat nog steeds supergoed hier! De werkweek zit er al weer bijna op! Met een superweekend achter de rug en een superweekend te gaan!

Vrijdagavond was het plan te gaan stappen. Maar de (salsa)club die zo leuk bleek te zijn stelde niets voor, dus werd het om half 2 al een taxi naar huis helaas. Zaterdag was het ontzettend lekker weer! Ik ben met Lizanne en Sanne op het strand geweest, je kunt dan ook echt in bikini liggen. Echt superfijn dat het (supermooie) strand zo dichtbij is. Samen met Emma had ik taco’s gemaakt, lekker gesmult! Die avond maar besloten om de schade van de vorige nacht in te halen, dat hebben Emma en ik dan ook meteen maar heel erg goed gedaan. We zijn samen met Max, Allard en Anne Fleur naar de Ivy geweest. De club is echt heel mooi, beetje Enzo-achtig, maar maak dan geen verkeerde associaties. Je moet er echt dressed up heen, wat ik zelf geen probleem vind. Heb geen vrouw in een broek gezien! Het was er duur, maar dat moet je zo af en toe overhebben voor zo’n exclusieve club.Emma en ik hadden besloten de deuren te sluiten!

Tja en zoals dat gaat op zondag; de vruchten plukken van de afgelopen nacht! We waren om half 6 thuis en om half 11 weer uit bed, want de Taronga Zoo stond op het programma! Het was een hele gezellig dag, met een erg fijn zonnetje! We waren met z’n 10-en! We gingen heen met de ferry, wat opzich al een avontuur is! Het was echt superleuk om koala’s en kangaroos te zien! Vooral de giraffes vond ik zelf echt super, die hadden wel het mooiste uitzicht ever!
Rond 04.pm hadden we alle aapjes wel weer gezien en hebben we de ferry teruggenomen! Daar hebben we de restjes van de vorige dag opgegeten!

Het is inmiddels donderdag! Het was een fijn weekje! Rustig verlopen! Veel leuke dingen na het werk gedaan! Zo onder andere afgelopen dinsdag naar de bios: Inglorious Bastards. De film was verschrikkelijk en zeker geen aanrader! Volgende week Public Enemies! Vrijdag word ik heel vroeg opgehaald door m’n baas. Channel 7, een bekende tv-zender, komt namelijk filmen in de winkel! Dit wordt uitgezonden op een zondagmorgen. Als ze hier ook een uitzending gemist hebben, laat ik het zeker weten! Daarna beginnen we met het weekend! Er staat nog niet veel op de planning! Vrijdagavond stappen en zaterdag hebben we een huis feest (het huis raakt bom- en bomvoller), met als theme superheroes! Hoe ik me daar uit ga redden ga ik vanavond even uitzoeken (is hier op donderdag ook koopavond)! Ik laat het jullie weten! Verder hoop ik dat het dit weekend nog wat strandweer is en anders maar shoppen ;)

Onderstaande link voor foto’s!

http://picasaweb.google.nl/Marit.van.Bruggen/20090823IvyTarongaZoo?authkey=Gv1sRgCOrItuzDqdmqBg#

Heel veel liefs,
Marit

  • 27 Augustus 2009 - 19:26

    J,B,I,B,:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Vooral de weekenden zijn een happening. Jij blij wij blij.Heel veel liefs van ons.

  • 28 Augustus 2009 - 12:05

    Nicole Ter Beke:

    Hee marit!
    Ik ben echt super benieuwd naar het huis! Ik denk dat ik morgen kom kijken..maar ik ga pas vanaf maandag het huis in! Dinsdag gelijk al een cursus volgen en woensdag al de 1e stagedag! Dus dat wordt nog drukdruk! ;)

    Ik hoop dat het er gezellig wordt! Jou verhalen te lezen zal dit wel goedkomen!

    Vooral die taco's lees ik veel over.. volgens mij moet ik die ook maar eens een x uitproberen, haha! ;)

    Tot maandag!

    Liefs Nicole

    p.s. Hoe bevalt je stage? Went die drukte nog een beetje in het huis? (A)

  • 28 Augustus 2009 - 19:59

    Mama:

    veel feest, gezellig!
    lukt het ook wat met je stageopdracht??
    dikke kus X

  • 30 Augustus 2009 - 12:16

    Karin:

    Hoi maartje, fijn dat het zo goed gaat daar! Leuk je verhaal en die foto's erbij. Lijkt me een vrolijke werkomgeving, al die bloemetjes en kleurtjes. Dat moet gewoon lukken! Verliefd worden op Sydney is 1 ding, maar.....
    Nou veel plezier verder en groetjes uit Sudwold

  • 01 September 2009 - 07:57

    Loes:

    He lieve meid!! Zo te lezen vermaak je je inderdaad! Snap dat je voorlopig nog best ff wil blijven!;) Heerlijk zo in je bikini op t strand! Meis geniet er lekker van!!!

    Dikke kus!

  • 01 September 2009 - 10:30

    Stefanie:

    Hee Maar!

    Wat leuk om te horen dat het het daar naar je zin hebt. Ook je foto's zijn erg leuk. K'heb ze net even bekeken. Nou Smaar, zet em op daar en veel plezier!!

    Liefs,
    Stef.

  • 03 September 2009 - 07:44

    Laura Fvp:

    hee lieverdje,

    fijn om te lezen dat je je draai een beetje hebt gevonden en dat je het zo naar je zin hebt! heel veel plezier nog, geniet ervan!
    dikke kus en veel liefs!

  • 03 September 2009 - 14:38

    Albert Grissen:

    Hoi Marit,

    Ik heb net je foto's bekeken! Erg leuk! Brengt al mijn herinneringen weer terug! Volgens bij ben je ook in de
    Royal Botanical Gardens geweest. Is ook erg leuk om te zien zeker om ook de wilde dieren daar te zien.
    Heb je je al verbaast hoeveel van die vette bek vreetschuren er zijn?? Op Georgestreet struikel je erover! Ik heb nog wel een paar tips voor je om je vrije tijd te doden:
    Pub Three Monkeys (Georgestreet) Hays market, China Town, Manly (moet je echt doen, met de ferry, is mooi!!)
    Bondi Beach met buslijn 53 dacht ik volgens mij ben je er al geweest als ik je verhaal zo lees.
    MUST DO: THE BLEU MOUNTAINS!!! Krijg je echt geen spijt van!! Dus mocht je nog tijd over hebben, ik raad het je 3x aan!
    Darling Harbour is ook erg mooi.
    Heb je al gezien hoeveel kakkerlakken er lopen? De bijnaam van de inwoners van Sidney luidt Cockroches haha
    De Sidney Tower is ook erg gaaf je hebt een super uitzicht bij helder weer. je moet niet gezegend zijn met hoogtevrees want dan is het een minder geschikt plan.
    Kings Cross is ook wel erg gezellig.
    Wat je ook kunt doen is naar een backpacker travelagency gaan en vragen naar route 69 partytour dan ga je met een party bus door sidney en kom je in allerlei kroegen en pubs in Sidney.

    Veel succes met je werk en plezier daar!!

    Groeten van een geemigreerde groninger die nu in drenthe woont

  • 03 September 2009 - 16:28

    Jeanette Jan En Pete:

    Wat een mooie verhalen schrijf jij zeg. Prachtig om te lezen.
    Hoop dat het goed met je gaat. In Zuidwolde alles rustig en we zijn weer naar school en aan het werk. Peter is geselecteerd voor CVVB B1, maar zijn team zal het deze competitie lastig krijgen. Ik hou je op de hoogte.
    Genieten he
    Liefs van Jeanette, Jan en Peter

  • 06 September 2009 - 11:53

    Djamy:

    Schat, dik aan het feesten zo te lezen:P

    maar wil eigenlijk ook wel wat weten over je stage;)

    haha geniet ervan!

    Kusss

  • 06 September 2009 - 14:27

    Alina:

    Haaa die Marit!

    Je verhalen klinken als één grote gezellige boel en veel leuke uitstapjes!! Dat is natuurlijk heel erg goed en zo moet je doorgaan. Maar ook ik wil in je volgende bericht toch ook wel wat meer info over je stage te lezen krijgen ;) hihihih!
    Ik heb je net gemaild, dus veel plezier met lezen!
    Heeeeel veel plezier en succes de komende week met stage en alles buiten stage!
    Ennum hele mooie foto's (met ok zo nu en dan mooie dudes) GNA GNA!
    LEKKER GENIETEN MAARTJE!

    Dikke kusssssss

  • 06 September 2009 - 23:34

    Marit:

    He Albert!!! (geemigreerde Groninger die nu in Drenthe woont haha)

    Bedankt voor je reactie, echt heel lief!
    Hihi wordt helemaal blij van al je enthousiasme!
    Zoveel vrije tijd houd ik niet over na m'n stage,maar ben erg blij met je tips! Begin bij het begin! Royal Botanic Gardens idd al geweest, supermooi! Met ongelooflijk uitzicht! Ja, vooral die vleermuizen zijn erg bijzonder! Haha, ja echt veel vreetschuren! Maar er zijn ook heel veel plekken waar je onwijs lekker kunt eten! Pub Three Monkeys, Hays Market en Manly beach
    ben ik nog niet geweest. Sowieso Manly gaat snel komen hopelijk, want daar heb ik al veel goede verhalen over gehoord. Chinatown ben ik afgelopen weekend geweest, vond het erg leuk! Ook omdat ik een stopover in Kuala Lumpur gehad heb, echt leuk al die kleine marktjes en etenswaren. Bondi Beach kom ik elk weekend wel, verblijf in Bondi Junction namelijk!
    Dus dat is zelfs lopend ook nog te doen!
    Darling Harbour ben ik echt verliefd op idd! Heerlijk met een koffie
    van de Starbucks genieten bij het water! Blue Mountains hoop ik ook heel snel heen te gaan. Maar wil er dan wel graag een nachtje blijven. Ik weet niet of ze er hostels hebben oid maar zal het zo spoedig mogelijk uitzoeken! Sydney Tower (Euromast) hoop ik ook volgend weekend te doen, maar wel met mooi weer uiteraard! Ik ga er gewoon op denk ik,
    misschien wel eten! Maar niet die skywalk, dat is idd niet voor mij weggelegd haha. Kingscross ben ik ook al n paar keer geweest, wat n gekkenwerk daar he!
    En de vrouwen, hoe ze er bij lopen!! Echt compleet gestoord!
    Met al die vieze dronken mannen erbij!

    Er staat een hoop op de planning dus voor de resterende 89 dagen!

    Ik houd je op de hoogte!
    En blijf maar komen hoop met die tips ;)

    Liefs, Marit


  • 07 September 2009 - 12:22

    Nicole:

    Lieve schat!

    Wat super allemaal! :D Ben blij dat je het zo leuk hebt.

    Succes en we spreken elkaar snel

    (L)Nic.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Explore the world!

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 51865

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Indonesië, Maleisië, Singapore & Hongkong!

04 Januari 2010 - 13 Mei 2010

Marit in Frankrijk!

04 Augustus 2009 - 05 December 2009

MARIT GOES DOWN UNDER!

Landen bezocht: